Aamu meni tahmeasti puuroa keitellessä puoli unessa, huonosti nukutun yön jälkeen. Aamu päivä päikkärit poitsun kanssa hieman piristi. Tähän asti siis ei niin jännittävää mutta..  Katselin sitten työkkärin sivuja ja silmään osui kiinnostava työpaikka eli eikun soittamaan niinkun siinnä pyydettiin eli ei mitn kirjallista soopaa. Ja setä puhkussa sanoi että tule tänään haastatteluun. No ei muuta kun tohinalla valmistautumaan ja aivan liian ajoissahan minä siellä olin mutta parempi niin. Siinnä juteltiin jonkiin aikaa ja sanoi että hän sitten ensi viikolla soittelee. Oli aika lupaava haastattelu, kerrankin taisin olla jopa sopivan ikäinen. Osa aikainenhan se on eli lyhyttä viikkoa tai lyhyitä päiviä mutta sitähän minä olen hakenutkin että jää enemmän aikaa kotona Jonen kanssa. Työ alkaisikin sitten jo ennen joulua että olisi organisoitava nämä lahja leivonnatkin sitten uusiksi mikä nyt ei sinällään mikään hankaluus ole.

Tekisi mieli tehdä jotaan ratkaisevaa hiuksille mutta mitä...  nyt nämä on sen pituiset että saa kivasti ponnarille pois silmiltä ja saa jonkiin laista kampaustakin tehtyä mutt toisaalta tekisi mieli elikkauttaa sellainen "Miranda" tukka mikä olisi helppo. En tiedä kävisikös minulle edes lyhyt tukka..  On tämäkin vaikeaa..